Opis stanowiska pracy
The Customer Care Specialist with Dutch is the first point of contact for the commercial and logistics support. This is done via telephone, email and online channels such as chat, web and portals.
Requirements:
• Fluent in English and Dutch
• Strong attention to detail
• Procurement/contract management background
• Engage in concurrent or overlapping audits
• Detect and comprehend subtle differences in documents/documentation
• Quickly and clearly communicate with Suppliers regarding issues with audit documents
• Complete tasks in a timely manner.
In return for your commitment we will offer you:
• Opportunities to develop a professional career in a global company
• Work in dynamic environment
• Collaborating and learning from diverse and talented colleagues
• Friendly atmosphere and a positive work culture
• Work in a modern office in the Centre of Warsaw (Plac Unii Lubelskiej)
• Free coffee, tea and fruits
• Benefits package including: medical care, life insurance, sport package.
Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ZeroChaos Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.