Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Customer Care Specialist – język francuski
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• wsparcie i obsługa klientów biznesowych francuskich (kontakt telefoniczny i mailowy),
• monitorowanie zgłoszeń użytkowników oraz wsparcie logistyczne klienta,
• zapewnienie najwyższej jakości obsługi dla klienta,
• konfigurowanie i aktualizowanie danych klientów w systemie wewnętrznym,
• wdrażanie nowych produktów i usług,
• przygotowywanie zwrotów pieniędzy, statystyk,
• aktywne uczestnictwo i współpraca w projektach,
• wsparcie techniczne zespołu.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka francuskiego i angielskiego,
• doświadczenie na podobnym stanowisku - warunek konieczny,
• bardzo dobra znajomość obsługi Microsoft Office,
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne w pracy z Klientem,
• umiejętności analityczne oraz dobra organizacja pracy,
• chęć doskonalenia swoich kompetencji.
Oferujemy:
• Pracę w dużej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne warunki finansowe,
• Stabilną i stałą pracę na pełen etat (od poniedziałku do piątku),
• Pracę w międzynarodowym środowisku,
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia w innowacyjnej firmie z wieloletnią tradycją i silnym uznaniem,
• Miejsce pracy - Warszawa Centrum.
Numer referencyjny: Customer Care Specialist – język francuski
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.