#

Customer and IT Quality Advocate

Cyclad Sp. z o.o.

Wrocław, mazowieckie

Cyclad Sp. z o.o.

Customer and IT Quality Advocate

Od: Cyclad Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Wrocław

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 2 lata

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca IT - Konsulting

Cyclad Sp. z o.o.

Dla naszego Klienta, globalnej firmy ubezpieczeniowej z siedzibą w Irlandii, do rosnącego Centrum Usług Wspólnych (SSC) poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za dostarczanie wysokiej jakości usług dla najważniejszych klientów jak również wewnątrz zespołu. Będzie odpowiedzialna za zapewnienia wsparcia IT, rozwiązywanie trudnych i nietypowych incydentów, jak również zapewni dobrą jakość w zespole service desk.

 

Opis stanowiska:

• Zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla wszystkich współpracowników zakresie technologii, w tym aplikacji biurowych, drukowanie / skanowanie, telefonii, urządzeń mobilnych, audio i wideokonferencji, aplikacji biznesowych, etc.

• Promowanie podejścia „ Customer First”

• Bycie pierwszym punktem kontaktu dla zespołu

• Ocena, selekcja i rozwiązanie zdarzeń i ticketów

• Rozwiązywanie szczególnie trudnych incydentów, wykraczających poza standardowe obowiązki service desk

• Monitorowanie telefonów zapewniając odpowiednią priorytetyzację, sprawdzenie, udokumentowanie w zgodzie z umową o jakość świadczenia usług

• Odpowiednia komunikacja z zespołem by incydenty został odpowiednio sklasyfikowane i rozwiązane

• Budowanie silnych relacji w zespole, zrozumienie problemów, tworzenie pozytywnych doświadczeń

• Aktualizowanie systemu zarządzania wiedzą

• Zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy i ich ulepszenie

• Rozwijanie ogólnej wiedzy z zakresu IT, zwiększając zdolność do rozwiązywania problemów dotyczących

pierwszego kontaktu

 

Wymagania:

• Udokumentowane doświadczenie w Help Desk / Service Desk lub Obsługi Klienta

• Wybitne umiejętności obsługi klienta i podejście "Customer First" są koniecznością

• Podstawowe zrozumienie zasad i systemów IT

• Podstawowa wiedza techniczna i doświadczenie w pracy z produktami firmy Microsoft, w tym poczty elektronicznej, serwerów, sieci i technologii telefonii Mobile Computing, katalog usług i ogólnego zrozumienia infrastruktury, pulpitu i aplikacji technologii

• Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) jest koniecznością C1

• Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne

• Umiejętność budowania silnych relacji z kluczowymi interesariuszami w całej organizacji

• Umiejętność logicznego myślenia, analizowania, diagnozowania i rozwiązywania złożonych problemów

• Profesjonalizm, miłe usposobienie, krytyczne myślenie, kreatywność, i niezależny osąd

• Silne umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole

• Umiejętność pracy w szybkim tempie, pod wysokim ciśnieniem

• Silne zdolności do pracy wielozadaniowej

• Wymagany stopień licencjata lub odpowiednie doświadczenie

• Certyfikat ITIL Foundations mile widziany

 

 

Oferujemy:

• Motywujący system wynagrodzeń

• Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)

• Bogaty program szkoleniowy

• Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Cyclad Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi