Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Branża: Praca IT - Konsulting
Dla naszego Klienta, globalnej firmy ubezpieczeniowej z siedzibą w Irlandii, do rosnącego Centrum Usług Wspólnych (SSC) poszukujemy osoby, która będzie odpowiedzialna za dostarczanie wysokiej jakości usług dla najważniejszych klientów jak również wewnątrz zespołu. Będzie odpowiedzialna za zapewnienia wsparcia IT, rozwiązywanie trudnych i nietypowych incydentów, jak również zapewni dobrą jakość w zespole service desk.
Opis stanowiska:
• Zapewnienie pierwszej linii wsparcia IT dla wszystkich współpracowników zakresie technologii, w tym aplikacji biurowych, drukowanie / skanowanie, telefonii, urządzeń mobilnych, audio i wideokonferencji, aplikacji biznesowych, etc.
• Promowanie podejścia „ Customer First”
• Bycie pierwszym punktem kontaktu dla zespołu
• Ocena, selekcja i rozwiązanie zdarzeń i ticketów
• Rozwiązywanie szczególnie trudnych incydentów, wykraczających poza standardowe obowiązki service desk
• Monitorowanie telefonów zapewniając odpowiednią priorytetyzację, sprawdzenie, udokumentowanie w zgodzie z umową o jakość świadczenia usług
• Odpowiednia komunikacja z zespołem by incydenty został odpowiednio sklasyfikowane i rozwiązane
• Budowanie silnych relacji w zespole, zrozumienie problemów, tworzenie pozytywnych doświadczeń
• Aktualizowanie systemu zarządzania wiedzą
• Zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy i ich ulepszenie
• Rozwijanie ogólnej wiedzy z zakresu IT, zwiększając zdolność do rozwiązywania problemów dotyczących
pierwszego kontaktu
Wymagania:
• Udokumentowane doświadczenie w Help Desk / Service Desk lub Obsługi Klienta
• Wybitne umiejętności obsługi klienta i podejście "Customer First" są koniecznością
• Podstawowe zrozumienie zasad i systemów IT
• Podstawowa wiedza techniczna i doświadczenie w pracy z produktami firmy Microsoft, w tym poczty elektronicznej, serwerów, sieci i technologii telefonii Mobile Computing, katalog usług i ogólnego zrozumienia infrastruktury, pulpitu i aplikacji technologii
• Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie) jest koniecznością C1
• Doskonałe werbalne i pisemne umiejętności komunikacyjne
• Umiejętność budowania silnych relacji z kluczowymi interesariuszami w całej organizacji
• Umiejętność logicznego myślenia, analizowania, diagnozowania i rozwiązywania złożonych problemów
• Profesjonalizm, miłe usposobienie, krytyczne myślenie, kreatywność, i niezależny osąd
• Silne umiejętności interpersonalne oraz umiejętność pracy w zespole
• Umiejętność pracy w szybkim tempie, pod wysokim ciśnieniem
• Silne zdolności do pracy wielozadaniowej
• Wymagany stopień licencjata lub odpowiednie doświadczenie
• Certyfikat ITIL Foundations mile widziany
Oferujemy:
• Motywujący system wynagrodzeń
• Umowę o pracę na czas nieokreślony (po okresie próbnym)
• Bogaty program szkoleniowy
• Pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta multisport