Żabka Polska Sp. z o.o.
To my, Żabka Polska! Tworzymy sieć sklepów, które codziennie ułatwiają życie milionom Polaków. To ogromne przedsięwzięcie, szczególnie, że mamy apetyt na dalszy rozwój i innowacyjne rozwiązania. U nas weźmiesz udział w nowatorskich projektach, rozwiniesz swoje umiejętności i zdobędziesz doświadczenie w firmie, która z rozmachem wkracza w epokę digitalu!

CRM Expert

Miejsce pracy: Poznań

Twoje zadania:

  • osiąganie KPI przez tworzenie strategii mobilnych kampanii CRM B2C opartych na danych, automatyzacji, dynamicznej segmentacji oraz modelach predykcyjnych
  • odpowiedzialność za „cykl życia klienta” (customer lifecycle management) oraz mapowanie „ścieżki klienta” (customer journey) i „punktów styku” (touch point)
  • kontrolowanie jakości i poprawności zbieranych danych CRM/DMP oraz proponowanie sposobu ich wzbogacania
  • inicjowanie procesów badawczych, w tym identyfikacja i testowanie hipotez (m.in. badających elastyczność cenową, wpływających na lojalność, retencję i CLV klienta)
  • monitorowanie efektywności wykorzystywanych modeli, kampanii i segmentacji, rekomendowanie w nich zmian, a także proponowanie nowych
  • bliska współpraca z resztą organizacji, w szczególności z członkami zespołu rozwijającego aplikację mobilną, zespołem consumer insights oraz z zespołem zaawansowanej analityki

Oczekujemy od Ciebie:

  • doświadczenia w tworzeniu strategii i zarządzaniu cyfrowymi kampaniami CRM B2C (np.: handel, bankowość, ubezpieczenia, telco) oraz znajomości narzędzi marketing automation
  • praktycznej znajomość modeli predykcyjnych i rekomendacyjnych (ML/AI) oraz umiejętności stosowania ich do segmentacji klientów i działań marketing automation
  • zdolności analitycznych oraz znajomości narzędzi analizy danych
  • wykształcenia wyższego (mile widziane: statystyka, matematyka, IT, ekonomia)
  • kreatywności, komunikatywności oraz umiejętności przełamywania schematów
  • znajomości języka angielskiego, co najmniej w stopniu komunikatywnym
  • znajomości zagadnień DMP (data management platform) - mile widziane
  • doświadczenia przy tworzeniu aplikacji, znajomości branży retail - mile widziane
  • znajomości środowisk CRM (mile widziane – doświadczenie z CRM analitycznymi)
  • znajomości narzędzi marketing automation (np. Synerise)
  • znajomości narzędzi wspomagających analizę danych – pakiet MS Office, BI (np. Power BI, IBM Cognos), R, Python, SQL lub inne (np. Mathematica, SPSS, SAS CI, itp)
  • znajomości narzędzi wspomagających produktywność - Jira, Confluence, Sharepoint
  • znajomości zagadnień hurtowni danych, przetwarzania w chmurze obliczeniowej, optymalizacji architektury pod Big Data, C, C++, Java - mile widziane

Oferujemy:

  • perspektywę rozwoju zawodowego w firmie będącej liderem sieci sklepów typu convenience
  • pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • nowoczesne warunki i niezbędne narzędzia
  • lokalizację biura w centrum Poznania
  • wybrane przez Ciebie atrakcyjne benefity pozapłacowe (pakiet sportowy, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe)
  • przyjazną, nieformalną atmosferę pracy
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk "Aplikuj".

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi