Hays Poland

CRM Analyst

Warszawa
CRM Analyst
Warszawa
NR REF.: 1087088


Twoja następna firma
Nasz Klient to znana sieć handlowa w sektorze e-commerce, o ugruntowanej pozycji na rynku i rozpoznawalnej marce.

Twoje następne stanowisko
Aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko CRM Analyst z odpowiedzialnością za współudział w tworzeniu programu CRM oraz programu lojalnościowego w oparciu o analizę złożonych danych. Do zadań CRM Analyst będzie należeć budowa segmentacji klientów oraz modeli scoringowych, zarządzanie zintegrowaną bazą klientów, zarządzanie modelem finansowym programów lojalnościowych, monitorowanie realizacji kampanii marketingowych oraz ocena ich efektywności, budowa i automatyzacja raportów programu,wykonywanie analiz ad-hoc oraz współpraca z programistami, testerami i zespołami technicznymi.

Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Zachęcamy do aplikowania Kandydatów z doświadczeniem w pracy z dużymi zbiorami danych i interpretacji wyników, praktyczną znajomością zagadnień z zakresu CRM, marketing automation i e-commerce, rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi, bardzo dobra znajomość Excel, Access, umiejętnością modelowania struktur danych oraz znajomość języka MS SQL i VBA. Oczekujemy doświadczenia w pracy z narzędziami CRM i narzędziami analitycznymi (np. SAS czy SPSS), dobrej znajomość języka angielskiego oraz doświadczenia w prowadzeniu/współprowadzeniu programów lojalnościowych.

Co zyskujesz?
Nasz Klient oferuje stabilne zatrudnienie w międzynarodowej organizacji, możliwości dalszego rozwoju zawodowego oraz konkurencyjny pakiet wynagrodzenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Hays Poland

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi