Opis stanowiska pracy
Praca w Krakowie w stałych godzinach od 8,00-16,00 od poniedziałku do piątku.
W pierwszym okresie praca polegać będzie na telefonicznym kontakcie z firmami, które są klientami firmy.
Do obowiązków należeć będzie również telefoniczne pozyskiwanie klienta oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Po zdobyciu wiedzy produktowej zatrudniona osoba będzie pracowała na stanowisku Handlowca. Wiąże się to z wizytami u klientów, doradztwie produktowym, tworzeniu ofert, realizowaniu planów sprzedażowych.
Pracownik będzie miał do dyspozycji nowoczesne narzędzia pracy. Zapewniamy szkolenia zarówno produktowe jak i handlowe.
Zatrudniona osoba będzie miała możliwość rozwoju i po uzyskaniu odpowiedniej wiedzy awansować na stanowisko Specjalisty ds. Handlowych.
Zapraszamy osoby energiczne, optymistyczne, lubiące rozmawiać przez telefon, ciekawe ludzi i chcące się rozwijać.
Zapraszamy osoby chcące się związać z firmą, która przywiązuje się do pracowników !
Wymagania
Oczekujemy
- doświadczenia w pracy związanej z telefoniczną obsługą klienta
- doświadczenia w pracy związanej z bezpośrednią obsługą klienta
- bardzo dobrej, praktycznej znajomości pakietu Office
- wykształcenia minimum średniego
- komunikatywnego j. angielskiego
- prawa jazdy kat. B (czynnego)
Wysyłając dokumenty prosimy o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U.02.101.926 tekst jednolity z późniejszymi zmianami)".
Prezentacja firmy
Firma to ludzie, nie tacy z przypadku tylko tacy, którzy umieją z...
Firma to ludzie, nie tacy z przypadku tylko tacy, którzy umieją ze sobą współpracować i dawać z siebie to co najlepsze.
Copy Felix ma to szczęście, że pracują w niej ludzie, którzy traktują firmę jak drugi dom. Chcą pracować, chcą się dokształcać, widzą cel w swoim działaniu.
Istniejemy ponieważ Wy nasi Klienci uważacie, że jesteśmy potrzebni i dobrze wykonujemy swoją pracę. A o tym, że tak jest świadczy nasza ponad 20 letnia obecność na rynku. To dla Was się staramy, szkolimy i rozwijamy. Zatrudniamy pracowników na umowy o pracę i dbamy o ich rozwój.
Jesteśmy od lat związani z marką Ricoh i w niej się specjalizujemy. Z pełną odpowiedzialnością podpisując kontrakty serwisowe wiedząc, że w 100 % możecie nas polegać. Trzymamy stoki magazynowe Ricoh a także produktów z rodziny Ricoh czyli : Lanier, Nashuatec, Rex Rotary i Gestetner.
To na Wasze życzenie zajęliśmy się markami Lexmark, Panasonic, Minolta i zgodnie z naszą polityką uzyskaliśmy autoryzacje na sprzedaż i serwis tych marek. Dzięki temu mamy dostęp to specyfikacji technicznych urządzeń i możliwość zakupu oryginalnych części i tonerów.
Copy Felix jest głównie kojarzony z kopiarkami i urządzeniami wielofunkcjonalnymi. Ale my się dal Was zmieniamy ! Poszerzamy gamę produktową oferując drukarki, skanery, faxy a jeżeli jest taka potrzeba z Waszej strony zorganizujemy również niszczarkę ! Jesteśmy elastyczni ! Oferujemy oprogramowanie do zarządzania urządzeniami i kontroli kosztów ponieważ tego potrzebujecie i oczekujecie profesjonalnego doradztwa !
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/01/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 1 680PLN - 1 680PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- PROWIZJA + premia frekwencyjna, uznaniowa,
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi