Continuous Improvement Manager
Nowa Sól Continuous Improvement Manager
Nowa Sól
NR REF.: 1049947
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Continuous Improvement Manager.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało między innymi: ciągłe doskonalenie procesów operacyjnych i biznesowych, inicjowanie i wdrażanie działań usprawniających ukierunkowanych na poprawę efektywności kosztowej, produktywności oraz sprawności operacyjnej procesów poprzez prowadzenie projektów usprawniających. Ponadto do głównych odpowiedzialności będzie należała redukcja kosztów wytwarzania poprzez optymalizację, standaryzację lub eliminację procesów nieprzynoszących wartości lub generujących straty, a także zarządzanie Programem Ciągłego Doskonalenia i Programem Akredytacji. Poza tym do zakresu zadań będzie należało podnoszenie świadomości pracowników firmy w zakresie ciągłego doskonalenia oraz zarządzanie podległym zespołem.
Idealnym kandydatem na to stanowisko byłaby osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne oraz min. 3-letnie doświadczenie w inicjowaniu i zarządzaniu projektami usprawniającymi. Wymagane jest również minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, jak również praktyczna i teoretyczna znajomość narzędzi i metodologii ciągłego doskonalenia (Lean Manufacturing).
Wśród poszukiwanych kompetencji interpersonalnych wyróżnić należy zdolności przywódcze oraz umiejętność pracy w zespole, wysoce rozwinięte umiejętności przekonywania i wywierania wpływu. Kandydat powinien również wyróżniać się kreatywnością, determinacją w osiąganiu założonych celów, umiejętnością analitycznego myślenia oraz organizacją pracy własnej i innych.
Nasz klient oferuje pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, możliwość rozwoju zawodowego oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Nowa Sól
NR REF.: 1049947
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko Continuous Improvement Manager.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało między innymi: ciągłe doskonalenie procesów operacyjnych i biznesowych, inicjowanie i wdrażanie działań usprawniających ukierunkowanych na poprawę efektywności kosztowej, produktywności oraz sprawności operacyjnej procesów poprzez prowadzenie projektów usprawniających. Ponadto do głównych odpowiedzialności będzie należała redukcja kosztów wytwarzania poprzez optymalizację, standaryzację lub eliminację procesów nieprzynoszących wartości lub generujących straty, a także zarządzanie Programem Ciągłego Doskonalenia i Programem Akredytacji. Poza tym do zakresu zadań będzie należało podnoszenie świadomości pracowników firmy w zakresie ciągłego doskonalenia oraz zarządzanie podległym zespołem.
Idealnym kandydatem na to stanowisko byłaby osoba posiadająca wyższe wykształcenie techniczne oraz min. 3-letnie doświadczenie w inicjowaniu i zarządzaniu projektami usprawniającymi. Wymagane jest również minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, jak również praktyczna i teoretyczna znajomość narzędzi i metodologii ciągłego doskonalenia (Lean Manufacturing).
Wśród poszukiwanych kompetencji interpersonalnych wyróżnić należy zdolności przywódcze oraz umiejętność pracy w zespole, wysoce rozwinięte umiejętności przekonywania i wywierania wpływu. Kandydat powinien również wyróżniać się kreatywnością, determinacją w osiąganiu założonych celów, umiejętnością analitycznego myślenia oraz organizacją pracy własnej i innych.
Nasz klient oferuje pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku, możliwość rozwoju zawodowego oraz atrakcyjne warunki zatrudnienia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.