Jeśli jesteś dziennikarką lub dziennikarzem lub fascynuje Cię język i pisanie. Lubisz wyszukiwanie informacji, umiesz pisać mądrze i przystępnie na tematy związane z technologią i marketingiem internetowym to właśnie Ciebie szukamy.
Osoba zatrudniona na stanowisku Content Managera będzie odpowiedzialna za:
- tworzenie "strategii treści" dla partnerów wewnętrznych i zewnętrznych
- pisanie artykułów tematycznych i redakcję artykułów
- research związany z merytoryczną zawartością artykułów
- analizę popularności treści
- talent do swobodnego pisania
- umiejętności redakcyjne
- podstawowa znajomość marketingu internetowego
- pozytywne nastawienie do tematyki technologicznej
- zdolność i umiejętności wyszukiwania istotnych wiadomości
Poznaj kompan.pl<br/><br/>Rok założenia: 2004<br/>Zespół: 60 osób... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.