Czym będziesz się zajmować?
- Planowaniem i zakupem kampanii reklamowych dla klienta w mediach online oraz offline (bez TV)
- Monitorowaniem i rozliczaniem przebiegu kampanii
- Przeprowadzaniem analiz i tworzeniem raportów
- Analizą grup celowych, trendów rynkowych
- Przygotowywaniem pełnych prezentacji analiz konkurencji
- Ewaluacją ofert mediowych
- Współpracą z agencją reklamową oraz partnerami mediowymi
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku Communications Planner w domu mediowym (warunek konieczny)
- Masz doświadczenie w zakresie zakupu kampanii display oraz ogólną wiedzę o pozostałych kanałach digitalowych i trendach w obszarze komunikacji w Internecie
- Lubisz liczyć i analizować dane, a Excel nie ma przed Tobą tajemnic
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Masz wykształcenie wyższe lub jesteś studentem ostatnich lat
- Posiadasz doświadczenie w pracy z klientem
Co oferujemy?
- Pracę dla znanych marek
- Bliską współpracę z mediami przy powstających kampaniach
- Rozwój kompetencji w obszarze mediowym
- Szkolenia mediowe
- Stabilne zatrudnienie
- Benefity pozapłacowe
- Bardzo dobrą atmosferę w pracy