Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Communication Manager
Lokalizacja: PoznańNasz Klient to dynamicznie rozwijająca się firma oferująca innowacyjne, funkcjonalne akcesoria dla dzieci. W związku z rozwojem struktur firma poszukuje doświadczonej i kreatywnej osoby na stanowisko:
Communication Manager
Miejsce pracy: Poznań
Zadania:
współtworzenie oraz realizacja strategii komunikacji marki na rynku międzynarodowym
współtworzenie oraz realizacja strategii komunikacji dla poszczególnych kategorii produktów i usług
zarządzanie komunikacją marki w kanałach online i offline (w tym kanały social media)
realizacja wyznaczonych krótko i długoterminowych KPI
zarządzanie i rozwój podległego zespołu
współpraca z pozostałymi komórkami w dziale marketingu oraz z działem sprzedaży i działem produktu
koordynacja współpracy z podmiotami zewnętrznymi
analiza rynku i konkurencji w poszukiwaniu nowych pomysłów oraz wykorzystywanie szans rynkowych
ustalanie budżetu na realizację wyznaczonych celów oraz nadzór nad jego efektywnym wydatkowaniem
przygotowywanie i egzekucja mediaplanów komunikacji
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
minimum 3 letnie doświadczenie w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji poparte sukcesami (mile widziane w środowisku międzynarodowym)
bardzo dobrą znajomości języka angielskiego
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
samodzielność w działaniu, dobrą organizację pracy
umiejętność priorytetyzacji zadań pod presją czasu
Nasz Klient oferuje:
pełne wyzwań stanowisko w firmie o międzynarodowym zasięgu
atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz system premiowy
bogaty pakiet benefitów