Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży FMCG. Dzięki doskonale wdrożonej strategii dystrybucyjnej nasz Klient jest liderem w swojej kategorii. Aktualnie nasz Klient szuka Kandydata / Kandydatki na stanowisko:
Category Development Manager Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
Tworzenie strategii zarządzania kluczową dla Klienta kategorią produktową w kanale nowoczesnym i w kanale e-Commerce
analiza, wnioski i rekomendacje działań wynikających z danych rynkowych (Nielsen, Dunnhumby)
prowadzenie projektów Zarządzania Kategorią u klientów, w tym projektów na pograniczu CatMana i Revenue managementu
rozwój podległego zespołu
współtworzenie standardów dystrybucji asortymentu w oparciu o cele dystrybucyjne
Oczekiwania względem kandydatur:
znajomość oprogramowania NIELSEN
minimum trzyletnie doświadczenie w dziale marketingu handlowego lub sprzedaży na stanowisku Specjalisty / Koordynatora
dobre przygotowanie analityczne
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
silna orientacja na realizację celów biznesowych
poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?