#

Call Center Manager/ Lider Zespołu

Netglobal

Radom, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Naszym Klientem jest jeden z wiodących międzynarodowych dostawców usług Telekomunikacyjnych dedykowanych do klientów indywidualnych i biznesowych. W związku z rozwojem struktury organizacyjnej naszego zespołu w Radomiu, poszukujemy wykwalifikowanej osoby na stanowisko Call Center Manager.

Obowiązki:
- Kompleksowa odpowiedzialność za pracę Call Center
- Zarządzanie codzienną aktywnością poszczególnych członków zespołu
- Stałe motywowanie podległego zespołu do aktywności sprzedażowej
- Monitorowanie realizacji powierzonych zadań
- Sporządzanie analiz i sprawozdań oraz raportowanie aktywności zgodnie ze standardami
- Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Telemarketerów

Wymagania

- Minimum 6 m-czne doświadczenie na podobnym stanowisku odpowiadającym za pracę Call Center najlepiej z branży telekomunikacyjnej
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem telemarketerów zajmujących się pozyskiwaniem klientów
• Mocno rozwinięta zdolność zarządzania projektami
• Doskonale rozwinięte zdolności analityczne połączone z umiejętnością planowania
• Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, prezentacyjne i komunikacyjne połączone z doskonałą organizacją pracy własnej i podległego zespołu
• Znajomość rynku usług telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem
• Znajomość pakietu MS Office

Prezentacja firmy

Sprzedaż usług telekomunikacyjnych

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/10/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
Okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
1 800PLN - 2 500PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi