Naszym Klientem jest jeden z wiodących międzynarodowych dostawców usług Telekomunikacyjnych dedykowanych do klientów indywidualnych i biznesowych. W związku z rozwojem struktury organizacyjnej naszego zespołu w Radomiu, poszukujemy wykwalifikowanej osoby na stanowisko Call Center Manager.
Obowiązki:
- Kompleksowa odpowiedzialność za pracę Call Center
- Zarządzanie codzienną aktywnością poszczególnych członków zespołu
- Stałe motywowanie podległego zespołu do aktywności sprzedażowej
- Monitorowanie realizacji powierzonych zadań
- Sporządzanie analiz i sprawozdań oraz raportowanie aktywności zgodnie ze standardami
- Rekrutacja, szkolenie i wdrażanie nowych Telemarketerów
- Minimum 6 m-czne doświadczenie na podobnym stanowisku odpowiadającym za pracę Call Center najlepiej z branży telekomunikacyjnej
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem telemarketerów zajmujących się pozyskiwaniem klientów
• Mocno rozwinięta zdolność zarządzania projektami
• Doskonale rozwinięte zdolności analityczne połączone z umiejętnością planowania
• Bardzo dobre umiejętności interpersonalne, prezentacyjne i komunikacyjne połączone z doskonałą organizacją pracy własnej i podległego zespołu
• Znajomość rynku usług telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem
• Znajomość pakietu MS Office
Sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.