Opis stanowiska pracy
W związku z otwarciem nowego projektu (infolinii) dla największego polskiego koncernu energetycznego poszukujemy kandydatów do pracy.
Opis stanowiska:
- udzielanie informacji przez telefon nt. dostępnych produktów i usług;
- przyjmowanie zgłoszeń i dyspozycji;
- realizacja założonych planów;
- obsługa klientów na najwyższym poziomie;
- dbałość o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie;
- komunikatywność;
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- umiejętność pracy w zespole;
- zorientowanie na wynik i na klienta
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych part...
Jesteśmy firmą świadczącą usługi contact center. Dla naszych partnerów budujemy zaawansowane systemy obsługi klientów z wykorzystaniem multimedialnych kanałów kontaktu. Na rynku polskim działamy od 1999 roku.
Specjalizujemy się w obsłudze klientów. Zapewniamy także realizację projektów sprzedażowych, marketingowych, prowadzimy badania opinii publicznej, windykację należności. Usługi realizujemy poprzez kontakt telefoniczny, sms, e-mail i Internet
Przykładamy niezwykła wagę do jakości świadczonych usług i dbamy o dobór właściwych konsultantów. Zanim zostaną zatrudnieni przechodzą kilkuetapowy proces rekrutacji i szkoleń. Dzięki temu są rzeczowi, grzeczni, dyskretni, profesjonalni, dysponują wiedzą marketingową i handlową. Żadne nowinki elektroniczne nie są im obce i obsługują sprawnie wszystkie potrzebne programy komputerowe.
Dysponujemy najnowocześniejszymi rozwiązaniami technicznymi w postaci specjalistycznego systemu teleinformatycznego opartego całkowicie na technologii IP. Mamy bezpośrednie łącza światłowodowe do sieci operatorów telekomunikacyjnych.
Mamy doświadczenie w realizacji ambitnych projektów na rynku polskim. Dzięki niemu możemy zapewnić kompleksową obsługę także Twoich klientów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/10/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 25
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 2 000PLN - 3 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta