Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Business Development Manager
Miejsce pracy: Poznań
Co Cię czeka?
- Rozwijanie sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie nowych klientów B2B.
- Organizacja oraz udział w spotkaniach handlowych, w tym prowadzenie negocjacji
- Przygotowywanie ofert handlowych i umów dla klientów
- Umacnianie relacji ze stałymi klientami, jak również stały rozwój bazy klientów
- Koordynowanie procesu sprzedaży oraz podejmowanie działań mających na celu jej wsparcie i wzrost
- Reprezentowanie firmy na konferencjach branżowych oraz innych wydarzeniach branżowych.
- Współpraca z innymi działami w firmie w celu zapewnienia skutecznego planowania i realizacji umów.
- Doradztwo dla klientów w obszarze szeroko rozumianych usług HR
Czego oczekujemy?
- Minimum 4 lat doświadczenia w sprzedaży w branży HR (mile widziane usług outsourcingowych - np. kadrowo płacowych) dla dużych i średnich firm.
- Ugruntowanej wiedzy z zakresu metod sprzedaży.
- Umiejętności planowania sprzedaży i kreatywności w identyfikowaniu nowych klientów.
- Wytrwałości w dążeniu do wyznaczonych celów, pasji do sprzedaży.
- Otwartości, komunikatywności, umiejętność budowania długofalowych relacji biznesowych.
- Silnej orientacji na cel i wyniki.
- Wykształcenia wyższego w obszarze zarządzania, sprzedaży lub negocjacji.
- Bardzo dobrej znajomości środowiska MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Znajomości j. angielskiego na poziomie B2.
- Czynnego prawa jazdy kat. B oraz gotowości do odbywania podróży służbowych.
Co Ci dajemy?
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia (wynagrodzenie podstawowe + system premiowy).
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop).
- Dodatkowe benefity - prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty sportowej, ubezpieczenie na życie.
- Ciekawą i samodzielną pracę w firmie będącej liderem rynku.
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
Numer referencyjny: HQ/Out/MU/2020/BDM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.