Od tego momentu poza usługami rekrutacyjnymi świadczymy dodatkowo serwisy dla sektora handlu jak np. tajemniczy klient, zarządzanie magazynami czy e-platforma handlowa. W obszarze HR jesteśmy postrzegani jako eksperci w dziedzinie rekrutacji dla firm BPO/SSC. Dodatkowo posiadamy własne aplikacje badające rozwój talentów, osobowość pracownika, przeprowadzające wirtualne rozmowy rekrutacyjne czy udzielające rekomendacji kandydatowi.
Business Client Advisor with German, Portuguese, Italian or Dutch
Miejsce pracy: PoznańZakres obowiązków:
- Kompleksowa obsługa klientów – telefoniczna oraz mailowa, utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Nadzór nad bieżącą obsługą zleceń oraz zapytań
- Opracowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta oraz kadry kierowniczej
- Kontakt z innymi komórkami organizacyjnymi i oddziałami firmy w ramach pełnionych obowiązków
- Kompletowanie i ewidencjowanie dokumentacji
- Rozwiązywanie bieżących problemów operacyjnych
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość niemieckiego, portugalskiego, włoskiego lub holenderskiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dodatkowe doświadczenie w pracy z językami - mile widziane
- Gotowość do ciągłego rozwoju
- Komunikatywność i otwartość na pracę w międzynarodowym środowisku
Nasi Partnerzy biznesowi proponują:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Kontakt z językiem obcym w codziennej pracy
- Kompleksowy program wdrożeniowy
- Pracę w ciekawym, wielokulturowym środowisku
- Szansę na rozpoczęcie kariery w międzynarodowej organizacji
- Możliwości rozwoju
- Pakiet benefitów (Multisport, Sodexo, Vouchery, etc.)
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę