Opis stanowiska pracy

Twoje zadania:

  • współtworzenie marek wraz z systemem wartości i przewag konkurencyjnych,
  • zarządzanie produktami,
  • zarządzanie cennikiem powierzonych marek,
  • planowanie działań w ramach powierzonego budżetu w celu zarządzania powierzonymi markami i produktami,
  • budowa znajomości oraz wizerunku marek,
  • realizacja komunikacji marek w obszarze ATL, BTL.

Zapraszamy,jeśli:

  • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, min. 3 lata w branży spożywczej,
  • masz doświadczenie w pracy z agencjami reklamowymi, domami mediowymi, butikami kreatywnymi, mediami,
  • posiadasz praktyczną znajomość zarządzania markami,
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym,
  • wykazujesz się znajomością narzędzi komunikacji w obszarze ATL, BTL,
  • charakteryzujesz się komunikatywnością, kreatywnością oraz efektywnością,
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B.

Prezentacja firmy

Grupa Kapitałowa IGLOTEX to polski czołowy dystrybutor żywności m... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/10/2020
Wymiar etatu:
Niepełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Inne, Praca Kadra zarządzająca, Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi