W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Brand Manager
Miejsce pracy: RzeszówDla jednej z uznanych i popularnych firm z branży żywieniowo-farmaceutycznej z siedzibą w Polsce poszukujemy obecnie doświadczonego Marketing Product Managera.
Jest to możliwość pracy z zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Osoba ta będzie miała realny wpływ na procesy i kulturę firmy. Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych kandydatów do udziału w rekrutacji.
Obowiązki:
- Zarządzanie wybranymi markami z portfolio produktów zgodnie z globalną polityką firmy
- Tworzenie oraz realizacja strategii i planów marketingowych produktów
- Odpowiedzialność za budżet marketingowy wybranych produktów firmy
- Koordynacja działań wizerunkowych, promocyjnych i eventowych
- Zarządzanie współpracą z agencjami zewnętrznymi, mediami
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek i promocja już istniejących
- Przygotowywanie analiz i opracowań specjalistycznych w języku polskim i angielskim
- Ścisła współpraca z przedstawicielami, inżynierami tworzacymi produkty firmy
- Monitorowanie działań konkurencji oraz prowadzenie analiz rynku
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji w dziale marketingu
Wymagania:
Wymagania:
- 2- 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- Mile widziane doświadczenie w branży suplementów lub FMCG
- Doświadczenie we współpracy z agencjami reklamowymi i mediami
- Wykształcenie wyższe (marketing, reklama, PR)
- Doświadczenie w tworzeniu analiz rynkowych
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Kreatywność, inicjatywa, samodzielność w działaniu
- Doświadczenie we wprowadzaniu produktów na rynek i rozwoju cyklu życia produktu
- Innowacyjność i kreatywność
- Umiejętność zarządzania projektami
Korzyści:
- Umowa o pracę
- Pakiet świadczeń socjalnych
- Szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- Możliwość rozwoju zawodowego