W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Brand Manager
Miejsce pracy: KatowiceWraz z naszym Klientem budujemy nową jednostkę w Katowicach. Centrum biznesowe dedykowane będzie obsłudze szerokiego spektrum procesów włączając: marketing, księgowość, IT, wsparcie administracyjne.
W związku z rozwojem międzynarodowych struktur działu marketingu poszukujemy osób na stanowisko:
Brand Managera (100% pracy zdalnej)
Zakres obowiązków:
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej,
- zarządzanie produktami na rynku europejskim,
- wsparcie dla Managera w koordynacji pracy zespołu marketingowego,
- tworzenie materiałów komunikacyjnych.
- przygotowywanie analiz, prezentacji oraz monitorowanie rynku
Wymagania:
- min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu produktami,
- doświadczenie w firmach produkcyjnych/dystrybucyjnych z obszaru motoryzacyjnego, elektrycznego, hydraulicznego lub pokrewne,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2 – warunek konieczny),
- preferowane wykształcenie wyższe,
- samodzielność i inicjatywność w działaniu,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, analityczne oraz organizacyjne.
Korzyści:
- szansa dołączenia do nowo tworzonych struktur centrum biznesowego,
- samodzielne stanowisko z możliwością realizowania swojego potencjału,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.