Zakładanie i prowadzenia kampanii w social media, prowadzenie blogów, mikroblogów.
Tworzenie nowych tekstów, wyszukiwanie informacji.
Budowanie relacji i angażowanie społeczności.
Wspieranie działu marketingu w pozostałych aktywnościach związanych z rozwijaniem. produktów i marek oraz działań PR.
Praca w języku polskim.
Kandydat/ka może pracować w domu, z dala od siedziby firmy.
Bardzo dobra znajomość trendów internetowych.
Znajomość mediów społecznościowych ( Facebook, Twitter, Instagram)
Umiejętność tworzenia tekstów angażujących użytkowników oraz tzw. „lekkie pióro”
Zainteresowanie tematyką zwierząt, posiadanie psa lub kota.
Systematyczność i dobra organizacja pracy.
Swobodne poruszanie się po internecie.
Klient Infopraca.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.