Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Back Office Treasury

Miejsce pracy: Łódź

Zadania:

• Księgowanie transakcji bankowych w systemie SAP
• Udział w zamknięciu miesiąca
• Przygotowywanie raportów dotyczących zawierania kontraktów terminowych w Excel "u
• Ewaluacja kont bankowych, współpraca z audytem wewnętrznym i zewnętrznym
• Rozliczanie cash - pulling'u, pożyczek krótko i długoterminowych
• Przeksięgowania rozliczonych płatności, uzgadnianie sald kont bankowych

 


Wymagania:

Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu finansów
• 1 rok doświadczenia zawodowego w finansach i rachunkowości
• Doświadczenie w Centrum Usług Wspólnych, będzie dodatkowym atutem
• Płynna znajomość języka angielskiego
• Doświadczenie w pracy z systemem SAP
• Bardzo dobra znajomość programu MS Excel


Oferujemy:

• Umowę o pracę
• Możliwości rozwoju w globalnym przedsiębiorstwie
• Atrakcyjne wynagrodzenie oraz szeroki pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna i dentystyczna, karta sportowa OK System, kursy języków obcych, premie kwartalne)



Numer referencyjny: BOT/PS/2017
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi