#

Back office specialist – Finnish Speaker

Homeglobal.com

Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Job description:

  • Effectively manage e-mail customer’s queries to ensure excellent service standards;
  • Provide services information and resolve any emerging problems that our clients might face with accuracy and efficiency;
  • Assist with placement of orders, refunds or exchanges;
  • Identify and assess customer’s needs to achieve satisfaction;
  • Communicate in positive manner with team members and business partners;

Requirements:

  • Fluency to native level in Finnish;
  • Must have excellent written communications skills;
  • Call Centre Experience will be an asset;
  • Experience working with direct consumers in B2C environment as a plus;
  • Positive attitude and energy;
  • Robust multitasking skills;

We offer:

  • Very good atmosphere in a dynamic and creative international team;
  • Extensive system of trainings and plenty of space for the realization of own ideas and strategies;
  • Flexible work hours;
  • Possibility of developing inside the company’s structures;

Prezentacja firmy

Homeglobal.com to serwis, który pomaga rozwinąć karierę w branży ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi