Jesteśmy polskim oddziałem, wiodącej na rynku brytyjskim, firmy doradztwa personalnego REED, która prowadzi działania z zakresu profesjonalnej rekrutacji i selekcji od 1960 roku.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
W Polsce prowadzimy specjalistyczne usługi rekrutacyjne w obszarze: Accountancy, Banking, Finance, IT & Telecoms, Property & Construction, Engineering, Sales & Marketing oraz HR.
Zadania :
- Wsparcie administracyjne wszystkich działów spółki, przede wszystkim działu prawnego oraz księgowości, współpraca z działem kadr,
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Zarządzanie terminarzem i planowanie zadań i podróży służbowych Prezesa Zarządu, zaangażowanie w rezerwacje hoteli, biletów lotniczych itp.,
- Oragnizacja wydarzeń firmowych (szkoleń, konferencji, targów),
- Udział w przygotowaniu dokumentów formalnych – ofert, umów, pism urzędowych,
- Pomoc w przygotowaniu prezentacji firmowych oraz materiałów marketingowych.
Asystetnka Zarządu
Miejsce pracy: RadomskoWymagania :
- Wykształcenie wyższe, preferowane: administracja, prawo, handel & marketing / PR, zarządzanie,
- Mile widziana wiedza za zakresu prawa handlowego / kodeksu spółek handlowych,
- Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Prawo jazdy katergorii B
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- Znajomość oprogramowania Microsoft: Windows, Office (Word, Excel, PowerPoint).
Oferujemy :
- amibitne zadania i możliwości rozwoju zawodowego
- stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- pakiet benefitów socjalnych
- przyjazną atmosferę w pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV: Aplikuj
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.