Asystentka
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy energicznej i otwartej osoby na stanowisko:
Nr ref.: AMC/12/14
Zadania:
• Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów
• Prowadzenie kalendarzy spotkań
• Współpraca w zespołem asystentek
• Przyjmowanie i wysyłanie poczty
• Sporządzanie raportów i zestawień
• Organizacja podróży służbowych (w kraju i za granicą)
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe
• Min. 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku
• znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim program MS Excel)
• mile widziana znajomość programu Lotus Notes
• bardzo dobra znajomość j. angielskiego (mile widziany j. niemiecki, j. rosyjski lub j. włoski)
• bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz wielozadaniowość
• zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole
• elastyczność
Oferujemy:
• Zatrudnienie na cały etat, od poniedziałku do piątku
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową z możliwością podjęcia stałej współpracy bezpośrednio z firmą po przepracowaniu 1 roku.
• Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV z opisem zakresu obowiązków.