Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Czynności związane z zapewnieniem obsługi administracyjno-biurowej
Logistyczne przygotowanie spotkań zewnętrznych oraz wewnętrznych Zarządu
Utrzymanie relacji z partnerami zewnętrznymi
Zarządzanie obiegiem dokumentów
Nadzór nad przepływem informacji między oddziałem w Krakowie a siedzibą w Warszawie
Uzupełnianie raportu sprzedaży
Wymagania
o Doświadczenie w branży finansowej
o Wykształcenie wyższe lub kontynuacja studiów
o Umiejętność zastosowania w praktyce pakietu MS Office
o Umiejętność redagowania tekstów oraz prowadzenia korespondencji formalnej
o Samodzielność w działaniu jak również umiejętność pracy w zespole
o Bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, sumienność
Prezentacja firmy
Budujemy wartość biznesów przy wykorzystaniu potencjału rynków fi...
Budujemy wartość biznesów przy wykorzystaniu potencjału rynków finansowych. Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Wyniki naszej pracy nie są obarczone konfliktem interesów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
12/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?