Opis stanowiska pracy

  • Czynności związane z zapewnieniem obsługi administracyjno-biurowej
  • Logistyczne przygotowanie spotkań zewnętrznych oraz wewnętrznych Zarządu
  • Utrzymanie relacji z partnerami zewnętrznymi
  • Zarządzanie obiegiem dokumentów
  • Nadzór nad przepływem informacji między oddziałem w Krakowie a siedzibą w Warszawie
  • Uzupełnianie raportu sprzedaży

Wymagania

o Doświadczenie w branży finansowej
o Wykształcenie wyższe lub kontynuacja studiów
o Umiejętność zastosowania w praktyce pakietu MS Office
o Umiejętność redagowania tekstów oraz prowadzenia korespondencji formalnej
o Samodzielność w działaniu jak również umiejętność pracy w zespole
o Bardzo dobra organizacja pracy własnej, rzetelność, sumienność

Prezentacja firmy

Budujemy wartość biznesów przy wykorzystaniu potencjału rynków fi... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/07/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi