Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystentka Zarządu
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• Dbanie o wizerunek i prawidłowe funkcjonowanie sekretariatu,
• Organizacja i wsparcie pracy Zarządu,
• Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu,
• Przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych, również przygotowanie spotkań wewnętrznych, w tym obsługa sal konferencyjnych
• Organizacja podróży służbowych w Polsce i za granicą, rezerwacja hoteli, biletów lotniczych i kolejowych
• Wsparcie administracyjne - opracowywanie materiałów (m.in.: prezentacje, raporty, sprawozdania), archiwizowanie dokumentów, prowadzenie korespondencji z klientami
• Przygotowanie i formowanie prezentacji w Power Point
• Pozyskiwanie zaświadczeń niezbędnych w procesie przetargowym
Wymagania:
• Wykształcenie co najmniej na poziomie szkoły średniej,
• Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
• Praktyczna znajomość pakietu MS Office,
• Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność,
• Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz umiejętność współpracy z wieloma osobami, na różnych poziomach organizacji,
• Miła aparycja i wysoka kultura osobista,
• Odpowiedzialność, operatywność, zaangażowanie.
Oferujemy:
• Stabilną i ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową, podpisaną z Interkadra Sp. z o.o, z możliwością stałej współpracy
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez firmę InterKadra Sp. z o.o. do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.
Dziękujemy za przesłane aplikacje, informujemy, iż będziemy kontaktować się z wybranymi kandydatami.