Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Sosnowiec
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Obsługa sekretariatu
- Współpraca z działami serwisu, obsługi klienta, księgowości
- Zarządzanie prawidłowym obiegiem dokumentów
- Uczestnictwo w targach oaz ich organizacja
- Organizacja podróży służbowych poprzez rezerwację noclegów, transportu
- Zamawianie materiałów biurowych
- Nadzór nas sprawami BHP
Aplikuj jeśli:
- Szukasz stabilnego i długofalowego zatrudnienia
- Zależy Ci na miłej atmosferze pracy
- Potrafisz bardzo dobrze organizować swój czas pracy
- Masz doświadczenie na analogicznym stanowisku
- Dobrze mówisz i piszesz po angielsku - poziom min. B2
- Posiadasz łatwość szybkiego uczenia się
Nasz Klient oferuje:
- Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 (bez nadgodzin)
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ciekawy i różnorodny zakres obowiązków
- Wynagrodzenie w przedziale 3000 PLN - 3500 PLN brutto miesięcznie, przyznawane adekwatne do umiejętności i negocjowane na II etapie rozmowy z Klientem
- Możliwość podjęcia pracy nawet od zaraz
Oferta dotyczy pracy stałej. Zatrudnienie bezpośrednio w firmie naszego Klienta!
ZGŁOŚ SIĘ DO NAS LUB POLEĆ SWOICH ZNAJOMYCH!
Numer referencyjny: 16022018/SOS/MK
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.