Osoba na powyższym stanowisku będzie się zajmować m.in.:
administrowaniem biura oraz zarządzaniem pracą recepcji,
zarządzanie obiegiem dokumentów i korespondencji,
przygotowywaniem ofert handlowych spółki oraz tekstów komercyjnych,
przygotowywaniem dokumentów administracyjno - kadrowych,
tworzeniem oraz prowadzeniem rejestrów wewnętrznych i zewnętrznych firmy,
sporządzaniem raportów,
prowadzeniem terminarza spotkań.
Szukamy osób cechujących się:
szeroko rozwiniętymi zdolnościami organizacyjnymi oraz analitycznymi,
nienaganną kulturą osobistą,
zaangażowaniem, samodzielnością i inicjatywą w działaniu,
zorientowaniem na zadania i osiąganie celów,
dobrą znajomością obsługi komputera i pakietu MS Office.
Zachęcamy do aplikowania! CV prosimy przesyłać w formacie PDF z załączoną klauzulą o ochronie danych osobowych.
W dobie wąskich specjalizacji usługowych, my specjalizujemy się w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.