Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
wspieranie organizacyjno-administracyjne Zarządu Spółki,
koordynacja spotkań Zarządu,
kompleksowa organizacja podróży Zarządu oraz rozliczanie delegacji,
dbałość o prawidłowy obieg dokumentacji między poszczególnymi działami w spółce,
prowadzenie rejestru faktur, umów i innych dokumentów oraz ich archiwizacja,
tworzenie pism, raportów i prezentacji zleconych przez Zarząd oraz wykonywanie tłumaczeń,
prowadzenie recepcji, obsługa połączeń przychodzących, organizacja spotkań,
zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą firmy,
zarządzanie i bieżąca współpraca z Kontrahentami (telefonia komórkowa, ochrona, sprzątanie, zamówienia, serwisy itp),
współpraca z pracownikami i pozostałymi działami Spółki.
Wymagania
wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe,
udokumentowane doświadczenie zawodowe min. 2 lata,
biegła znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
umiejętność prowadzenia korespondencji biznesowej,
odpowiedzialność i systematyczność w działaniu,
umiejętność organizacji czasu pracy i określania priorytetów,
zdolności interpersonalne,
wysoka poziom kultury osobistej, takt, znajomość etykiety biznesowej,
czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stabilnej na rynku firmie,
motywacyjny system wynagrodzeń,
benefity pracownicze takie jak opieka medyczna oraz w ramach ZFŚS (m.in. karty MultiSport, bilety do kina, karty pre-paid do aptek, dopłata do kolonii dziecka, zwrot za artykuły szkolne i inne),
praca w dynamicznym zespole,
możliwości rozwoju zawodowego.
Prezentacja firmy
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego pomagającą Klientom w wyborze najk...
Jesteśmy firmą doradztwa personalnego pomagającą Klientom w wyborze najkorzystniejszych rozwiązań zakresu rekrutacji, motywowania i wspierania ludzi w pracy. Misją DN Consulting jest dbałość o czas, komfort i lojalność wobec Klienta. Zapewnienie wysokiej jakości usług. Działamy opierając się o bardzo dobrą znajomość rynku i wieloletnie doświadczenie naszych konsultantów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
16/12/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Wynagrodzenie
4 000PLN - 6 000PLN / Monthly (Brutto)
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Tłumaczenia / Wydawnictwa / Redakcja, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Analityka
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?