365 agencja to nowoczesna agencja PR & MARKETING & EVENTS z siedzibą w Krakowie.
Pracujemy nad inspirującymi projektami dla największych marek. Oferujemy kompleksowy know-how i wieloletnie doświadczenie. Jesteśmy członkiem renomowanego Business Centre Club i międzynarodowych organizacji branżowych.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy ASYSTENT(KA) ZARZĄDU - osoby, która wesprze nasz zespół w codziennej obsłudzie klienta i zadba o komfort oraz dobrą atmosferę pracy całego zespółu.
Pracując w wraz z Key Account Managerem i Zarządem podejmie działania mające na celu dynamiczny rozwój działu handlowego:
- umawianie spotkań biznesowych
- tworzenie baz danych
- kontakt z klientami z instniejących baz danych
- przygotowanie ofert i wysylka ofert
Do Twoich obowiązków należeć będzie także:
- kontrola obiegu dokumentów
- obsługa sekretariatu (obsługa poczty, wysyłek, obsługa gości)
- Utrzymanie clean desk policy.
Oferujemy pracę w młodym zespole, w znanej na rynku agencji prowadzącej projekty dla wielkich marek, w nowoczesnym biurowcu klasy A+ w Krakowie. Proponujemy dostęp do najnowocześniejszych narzędzi i rozwiązań branżowych oraz profesjonalną atmosferę i atrakcyjne możliwości rozwoju.
Proponujemy stałą pensję i wysokie prowizje.
Poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko OFFICE ASSISTANT / SALES & MARKETING ASSISTANT, która szybko zrozumie nasz binzes i będzie dobrym wsparciem w budowaniu nowoczesnej agencji reklamowej.
Zapraszamy osoby z branży CALL CENTRE / ADMINISTRACJA / SEKRETARIAT / HANDEL, idealnie takiej - która ma doświadczenie w zakresie marektingu i PR i zrozumienie tematyki naszego szerokiego zakresu:
* Studenci ostatnich lat kierunków związanych z ekonomią /handlem / marketingiem - mile widziani pod warunkiem możliwości pracy poniedziałek piątek 8.30-16.30
W 365 agencja budujemy marki i dbamy o nie każdego dnia.<br/><br/>Wierzy... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.