Asystentka Zarządu - Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: NiepołomiceAdecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
OBOWIĄZKI:
- Bieżące prace administracyjno-biurowe
- Zarządzanie obiegiem dokumentacji oraz jej archiwizacja
- Odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych
- Obsługa i organizacja spotkań biznesowych
- Obsługa gości
- Prowadzenie kalendarza Prezesa Zarządu
- Planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego
- Współpraca z dostawcami
- Samodzielne koordynowanie i realizacja zadań zlecanych przez przełożonego
- Przygotowywanie prezentacji, raportów, zestawień i innych dokumentów
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
KWALIFIKACJE/ WYMAGANIA:
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystentki Zarządu Specjalisty ds. Administracji w międzynarodowym środowisku ( wsparcie, co najmniej dla poziomu Kierownika)
- Wykształcenie średnie, preferowane wykształcenie wyższe
- Biegła znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych,
- Biegła znajomość języka angielskiego i / lub niemieckiego w mowie i piśmie.
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość)
- Znajomość zasad etykiety biznesowej i wysoka kultura osobista
- Umiejętność komunikacji i budowania relacji z osobami na różnych szczeblach organizacji
OFERUJEMY :
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o prace
- Miłą atmosferę pracy w firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Pakiet socjalny
- Szkolenia wprowadzające
Numer referencyjny: CAZ/10/2016/KRO/KO
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.