LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając obu stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Asystentka Zarządu / Recepcjonistka
Miejsce pracy: Warszawa, Pruszków, UrsusNr ref.: 0014248
Rodzaj pracy: Praca stała
Rodzaj pracy: Praca stała
Zakres obowiązków:
- Wsparcie zarządu w pełnym zakresie czynności administracyjnych i recepcyjnych,
- Koordynowanie pracy biura zarządu,
- Nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz współpraca z firmami kurierskimi,
- Pomoc w organizacji spotkań,
- Obsługa centrali telefonicznej,
- Witanie i przyjmowanie gości firmy i kontrachentów.
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- Znajomość języka Rosyjskiego może być dodatkowym atutem,
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- Znajomość pakietu Office,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku jest mile widziane,
- Rzetelność, sumienność, dokładność.
Oferta:
- Zatrudnienie w firmie o ukruntowanej pozycji na rynku,
- Wynagrodzenie 3400 zł brutto,
- Zatrudnienie na umowę o pracę,
- Możliwość zdobycie doświadczenia i rozwoju osobistego.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.