Do głównych zadań będzie należało:
• Kompleksowe wsparcie przełożonych w codziennych zadaniach
• Umawianie spotkań i koordynowanie kalendarza Członka Zarządu
• Weryfikacja, akceptacja oraz rozliczanie bieżących faktur zakupowych
• Zarządzanie obiegiem dokumentów i przepływem informacji w firmie
• Redagowanie pism, odpowiedzi do klientów i partnerów biznesowych
• Przyjmowanie i obsługa gości odwiedzających firmę
• Współpraca z kurierami, korporacjami taxi i innymi dostawcami firmy
• Zamawianie artykułów biurowych
• Dbanie o pozytywny wizerunek firmy
• Wsparcie Działu Księgowości w zakresie prowadzenia uproszczonej księgowości
· doświadczenie w pracy na stanowisku asystenckim
· znajomość języka francuskiego umożliwiająca swobodną konwersację
· doskonałe umiejętności organizacyjne
· umiejętność budowania pozytywnych relacji
· terminowość w realizacji powierzonych zadań
· bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz programów Comarch Optima i Płatnik
· możliwość podjęcia pracy od zaraz
Zapewniamy:
· umowę o pracę na pełen etat
· wsparcie merytoryczne
B&E Expertise Sp. z o.o. - biuro rachunkowe <br/> <br/>Działamy na pol... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.