Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
kontakt z klientami firm.
Wymagania:
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – kryterium obowiązkowe;
znajomość obsługi pakietu MS Office;
skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
wysoka kultura osobista;
min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
konsultacje ze specjalistami z dziedziny profesjonalnej asystentury;
docelowe zatrudnienie w stabilnej firmie, w pełnym wymiarze godzin lub na część etatu;
bardzo atrakcyjne wynagrodzenie;
możliwość rozwoju zawodowego w środowisku renomowanych firm międzynarodowych.
Prezentacja firmy
MKM Support jest agencją pośrednictwa pracy oraz doradztwa personalnego,...
MKM Support jest agencją pośrednictwa pracy oraz doradztwa personalnego, oferującą również szkolenia miękkie oraz techniczne zarówno dla Klientów, jak i Kandydatów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
07/11/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca Kadra zarządzająca
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?