Zadania:
- obsługa administracyjna biura sprzedaży: obieg dokumentów, wystawianie faktur, redagowanie pism,
- wsparcie procesu sprzedaży w zakresie umawiania spotkań handlowych oraz bieżącej obsługi klientów Spółki
- min. 2 letnie doświadczenie w zakresie wspierania struktur handlowych lub obsługi klienta
- umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem,
- umiejętności przekonywania oraz perswazji,
- umiejętność redagowania formalnych pism,
- wysoka komunikatywność,
- pracowitość oraz dobra organizacja pracy.
Oferujemy:
- dużą ilość wyzwań w środowisku nastawionym na rozwój,
- wynagrodzenie adekwatne do uzyskanych wyników,
- przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
NetPOS sp. z o.o. jest nowoczesnym, dynamicznie rozwijającym się ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.