Numer oferty: StPr/19/0081
Bieżąca obsługa sekretariatu, prowadzenie ewidencji dokumentacji, organizowanie i nadzorowanie płynnego obiegu dokumentów i informacji w firmie, redagowanie pism, dokumentów, umów oraz ich archiwizacja, ewidencjonowanie i wysyłka korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa telefoniczna firmy, obsługa urządzeń biurowych, zaopatrywanie biura w artykuły biurowe, wsparcie pracy Firmy oraz pozostałych pracowników firmy. Przyjmowanie gości zewnętrznych i obsługa spotkań biznesowych Zarządu. Współpraca z działem księgowości.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Gawła 12, 67-106 Otyń, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV + skierowanie z PUP (w przypadku osób bezrobotnych).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: codziennie od pn.-pt., Godziny : 8:00-14:00
Wynagrodzenie brutto: od 2 774,98 PLN
Osoba do kontaktu: Beata Smolicz-Moroz
Telefon: 601 622 868
Email: beata@hesmo.pl
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.