Opis stanowiska pracy
W celu wzmocnienia naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:
ASYSTENTKA/SEKRETARKA
Zakres obowiązków:
- Odpowiedzialność za organizację oraz prowadzenie sekretariatu,
- Prace administracyjno-biurowe w sekretariacie Spółki,
- Nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą,
- Nadzór nad obiegiem dokumentów,
- Organizacja wyjazdów służbowych,
- Reprezentacja Spółki w kontaktach bezpośrednich z kontrahentami i interesariuszami,
Wymagania stawiane kandydatom:
- Wykształcenie wyższe,
- Co najmniej kilkuletnie potwierdzone doświadczenie na podobnym stanowisku ( pisemne referencje będą dodatkowym atutem),
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
- Bardzo dobra znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office;
- Biegła obsługa urządzeń biurowych (faks, skaner),
- Wysoka kultura osobista,
- Komunikatywność,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i radzenia sobie ze stresem,
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę o pracę,
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego poprzez pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji.
W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Prezentacja firmy
Firma Dakri Sp. z o.o. zajmuje się produkcją i sprzedażą artykułó...
Firma Dakri Sp. z o.o. zajmuje się produkcją i sprzedażą artykułów
piekarniczych i cukierniczych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/08/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja Publiczna, Praca HR / Kadry / Rekrutacja