Opis stanowiska pracy

Wysokiej klasy obiekt hotelowo-restauracyjny Pałac Bagatela w Czekanowie koło Ostrowa Wlkp. zatrudni osobę na stanowisko: Asystentka menedżera

Zakres obowiązków:

1. Wspieranie menedżera we wszystkich obszarach funkcjonowania obiektu i realizacja zleconych przez niego projektów.
2. Budowa terminarza spotkań menedżera Pałacu z klientami.
3. Obsługa rezerwacji począwszy od ofertowania, poprzez ustalenia z klientami, realizację, nadzór i sfinalizowanie zamówienia.
4. Obsługa pałacowej recepcji (poczta internetowa, sprawy biurowe, administracyjne, kadrowe, nadzór nad przepływem dokumentów finansowych).
5. Obsługa gości hotelowych, restauracyjnych, szkoleniowych.
6. Raportowanie do przełożonego.

Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- wynagrodzenie adekwatne do prezentowanego poziomu kompetencji i zaangażowania
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia i ciągły rozwój poprzez ścisłą współpracę i szansę uczenia się od innych (osoby z wieloletnim doświadczeniem w branży)
- pracę przy realizacji ciekawych projektów

Wymagania

- dynamizm w działaniu, operatywność, kreatywność
- gotowość do podejmowania nowych wyzwań
- uporządkowanie, bardzo dobra organizacja pracy własnej
- umiejętność pracy w grupie
- wysoce rozwinięte zdolności komunikacyjne
- łatwość i chęć uczenia się (doświadczenie nie jest wymagane)
- wysoka kultura osobista
- biegłość w korzystaniu z pakietu MS Office
- wiek do 30 lat
- adres zamieszkania na terenie miasta lub gminy Ostrów Wlkp.


Termin składania CV mija z dniem 02.10.2016

Prezentacja firmy

Centrum Szkoleniowe Pałac Bagatela

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
01/10/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Praca w hotelu / Turystyka

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi