Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Poszukujemy osoby na stanowisko Asystentka kierownika oddziału.
Opis stanowiska:
obsługa urządzeń biurowych
zarządzanie dokumentacją firmy
obsługa programu „ENOVA”
realizacja zamówień -wysyłka produktów
obsługa magazynu
Wymagania:
dobra znajomość pakietu MS Office,
wykształcenie min. licencjat,
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego,
bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, obowiązkowość,
umiejętności pracy pod presją czasu,
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
Oferujemy:
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Konkurencyjne wynagrodzenie
Wykorzystanie znajomości języków obcych w codziennej pracy
Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
Osoby zainteresowane pracą zapraszamy do przesłania swojego CV za pomocą przycisku "Aplikuj".
Prezentacja firmy
Hofer Medical jest międzynarodową firmą medyczną z główną siedzi...
Hofer Medical jest międzynarodową firmą medyczną z główną siedzibą w Austrii. Zakres działalności firmy obejmuje projektowanie, produkcję i dystrybucje implantów dla ortopedii, traumatologii i neurochirurgii. Oddział w Polsce założono w 2008 roku na Dolnym Śląsku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
19/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?