Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Asystentka działu sprzedaży
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
· Wsparcie administracyjne i prowadzenie sekretariatu;
· Przygotowywanie spotkań i wydarzeń, dbanie o plan zajęć i pilnowanie terminów;
· Organizacja podróży służbowych (dokonywanie rezerwacji hoteli, biletów, rozliczanie delegacji);
· Odpowiadanie za prawidłową dokumentację wewnętrzną i zewnętrzną, obsługę korespondencji biznesowej, przygotowywanie tłumaczeń, dekretację i obieg faktur;
· Przygotowanie prezentacji, raportów i zestawień;
Od kandydatów oczekujemy:
· Wykształcenia min. średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem);
· Min. 2 letniego doświadczenia w pracy asystenckiej;
· Komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
· Biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office w szczególności Excel, PowerPoint);
· Bardzo wysokich umiejętności interpersonalnych;
· Umiejętności planowania i organizacji pracy;
· Samodzielności w działaniu oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
Oferujemy:
· Praca od poniedziałku do piątku (8h dziennie);
· Pełną wyzwań, ciekawą pracę w międzynarodowej organizacji;
· Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 ze zmianami).”
Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.