Opis stanowiska pracy
Poszukujemy rzetelnej i samodzielnej osoby do pracy na stanowisku Asystentki w Dziale Nieruchomości i Inwestycji, która będzie odpowiedzialna m.in. za:
- zarządzanie obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz działu oraz firmy,
- obsługę administracyjną działu oraz centrali telefonicznej i urządzeń biurowych,
- organizację pracy i prawidłowe funkcjonowanie działu,
- prowadzenie kalendarza spotkań,
- współpracę z pozostałymi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.),
- zamawianie artykułów biurowych,
- organizację podróży służbowych,
- dbanie o wizerunek firmy,
Wymagania
- dobra znajomość języka niemieckiego,
- mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim oraz wiedza z zakresu obrotu nieruchomościami,
- zaawansowana znajomość pakietu MS Office,
Oferujemy:
- stabilne środowisko pracy,
- niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków,
- szanse rozwoju w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- umowę o pracę
- miłą atmosferę pracy :)
Prezentacja firmy
Firma ELTEL Spółka z o. o. powstała w 1989 roku jako firma produkująca urządzenia automatyki,... sterowania, łączności oraz świadcząca usługi w zakresie montażu, uruchamiania i serwisu urządzeń własnych. Produkowane przez firmę ELTEL Sp. z o. o. urządzenia i systemy są eksploatowane w Polsce i za granicą min. w Rosji, Ukrainie, Białorusi, Rumuni, Bułgarii, Czechach, Argentynie.
Prezentacja firmy
Jesteśmy stabilną firmą działającą od lat na polskim rynku.
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa