Praca stała, Warszawa / Śródmieście
Kancelaria prawna specjalizująca się w obsłudze przedsiębiorstw, zatrudni asystenta / asystentkę ds. biurowo-administracyjnych:
Zadania:
pomoc w bieżącej obsłudze biura oraz w prowadzeniu bieżących spraw administracyjnych
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w kancelarii
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej
wsparcie księgowości w sprawach z zakresu kadrowo-płacowego
współpraca z urzędami oraz firmami zewnętrznymi
obsługa zamówień artykułów biurowych i gospodarczych dla biura
przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów na zlecenie bezpośredniego przełożonego,
przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne firmy
Wymagania:
umiejętność wykorzystywania narzędzi biurowych
znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
obsługa komputera (MS Office, głównie Word i Excel)
komunikatywność werbalna i pisemna, łatwość w nawiązywaniu kontaktów biznesowych
umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem, myślenie analityczne
gotowość do uczenia się, rozwoju
sumienność, dokładność, samodzielność
kultura osobista, dyskrecja
Oferujemy:
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
umowę o pracę
stałe godziny pracy
dodatkowe szkolenia wewnętrzne
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z adnotacją, że wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego.
Odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia. Wszystkim uczestnikom rekrutacji dziękujemy.
Kancelaria Prawna
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.