#

Asystentka ds. Administracyjnych

Albéa Poland Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Albéa Poland Sp. z o.o.

Asystentka ds. Administracyjnych

Od: Albéa Poland Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Łódź

1. Zapewnienie prawidłowego i sprawnego funkcjonowanie recepcji.
2. Profesjonalna obsługa klienta, wewnętrznego i zewnętrznego.
3. Przygotowanie i obsługa spotkań biznesowych w firmie oraz innych wydarzeń firmowych.
4. Przyjmowanie telefonów przychodzących do recepcji, rejestracja korespondencji wychodzącej i przychodzącej.
5. Zamawianie artykułów spożywczych.
6. Rezerwacja hoteli, biletów lotniczych dla pracowników wyjeżdżających w delegacje.
7. Bieżąca współpraca z agencjami pracy tymczasowej.

1. Wykształcenie minimum średnie.
2. Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
3. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi