Jesteś osobą bardzo dobrze zorganizowaną, reprezentatywną i wielozadaniową? Znasz tajniki administracji biurowej i podstawy księgowości, a zagadnienia kadrowe nie są Ci obce? Zapraszamy do naszego zespołu!
SQM jest grupą spółek funkcjonującą od 2004 roku na rynku polskim i międzynarodowym
i specjalizuje się w dostarczaniu profesjonalnych rozwiązań multimedialnych. Obecnie poszukujemy asystentki ds. administracyjnych i biurowych – czekamy na Twoją aplikację!
OBOWIĄZKI:
- fakturowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowo-magazynowego
- kontakt z księgowością zewnętrzną, urzędami oraz ZUS
- sporządzanie umów cywilno-prawnych, umów o pracę i prowadzenie dokumentacji pracowniczej
- rozliczenia z pracownikami, w tym rozliczenia delegacji
- rozliczenia z kontrahentami, płatności, udział w procesie windykacji należności
- kontrola obiegu i przechowywania dokumentów ubezpieczeniowych, leasingowych i innych
- obsługa poczty tradycyjnej
- inne czynności administracyjno-biurowe
OFERUJEMY:
- umowę o pracę
- dogodną lokalizację w centrum miasta (ul. Mostowa) wraz z miejscem parkingowym
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z nowoczesnej branży
- narzędzia pracy oraz wewnętrzne szkolenia
- pracę w sympatycznym, młodym zespole
- pyszną kawę i herbatę oraz dobrze wyposażoną kuchnię i miejsce do odpoczynku.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe lub ostatni rok studiów zaocznych
- znajomość podstawowych zagadnień księgowych i finansowych oraz zagadnień kadrowych
- umiejętność analitycznego myślenia
- doskonała organizacja pracy, skrupulatność i dokładność
- znajomość j. angielskiego na poziomie co najmniej B2
- czynne prawo jazdy kat. B
- mile widziana umiejętność obsługi systemu Enova
www.rental.sqm.pl
www.ds.sqm.pl
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.