Asystentka Biura
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
• Odbieranie telefonów, listów i e-maili
• Obsługa gości odwiedzjących firmę
• Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego
• Zamawianie kurierów i utrzymywanie kontaktów z dostawcami
Wymagania:
• Min. 2 miesięczne doświadczenie w pracy biurowej lub administracyjnej
• Język angielski min. B2
• Otwartość i komunikatywność
• Umiejętność zarządzania czasem
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 3 miesięcy (na czas zastępstwa)
• Bardzo dobrą atmosferę pracy
• Możliwość skorzystania z Karty MultiSport, pakietu medycznego i ubezpieczenia
• Możliwość używania języka angielskiego w codziennej pracy
Siedziba biura przy Alejach Jerozolimskich (dzielnica Włochy, osiedle Salomea)