Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Asystentka biura
Miejsce pracy: WarszawaZadania:
• odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie recepcji (przyjmowanie gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, obsługa centrali telefonicznej),
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie,
• nadawanie i odbiór przesyłek kurierskich oraz współpraca z firmami kurierskimi,
• pomoc w organizacji spotkań (przygotowywanie sali konferencyjnych, przyjmowanie gości)
• przygotowywanie rezerwacji: pokoi hotelowych, biletów, taksówek,
• wsparcie działu HR w pracach administracyjnych.
Wymagania:
• bardzo dobrze posługujesz się językiem angielskim ( B2),
• posiadasz minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej.
• jesteś osobą komunikatywną,
• cechuje Cię bardzo dobra prezencja i wysoka kultura osobista,
• umiejętnie zarządzasz swoim czasem,
• dobrze znasz pakiet Microsoft Office,
• wykonujesz powierzone Ci zadania w sposób rzetelny i sumienny
Oferujemy:
• pracę w dużej międzynarodowej firmie z wysoko rozwiniętą kulturą organizacyjną,
• wynagrodzenie podstawowe + pakiet socjalny, karta lunchowa, opieka medyczna,
• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę (od poniedziałku do piątku),
• pracę w międzynarodowym środowisku i codzienny kontakt z językiem angielskim,
• miejsce pracy - Warszawa - okolice pl. Zawiszy.
Numer referencyjny: FKR/WA2/04/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.