Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Główne zadania: Administracyjne wsparcie pracy biura i pracowników firmy Obsługa recepcji oraz biura (centrala telefoniczna, poczta tradycyjna oraz elektroniczna) Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy Zarządzanie salami konferencyjnymi, organizacja spotkań Wsparcie członków zarządu
Nasze wymagania Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (preferowany poziom B2) Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku(minimum 6 miesięcy) Znajomość pakietu MS Office Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku) Otwartość, dynamizm i komunikatywność
Oferujemy: Stawkę wynagrodzenia 19-20 zł brutto za h Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową Pracę na zastępstwo na czas około roku Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku
Numer referencyjny: 18/01/2017/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?