Adecco Poland Sp. z o.o.

Asystentka biura

Miejsce pracy: Warszawa
Adecco Poland Sp. z o.o.
Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!

Główne zadania:
Administracyjne wsparcie pracy biura i pracowników firmy
Obsługa recepcji oraz biura (centrala telefoniczna, poczta tradycyjna oraz elektroniczna)
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy
Zarządzanie salami konferencyjnymi, organizacja spotkań
Wsparcie członków zarządu 


Nasze wymagania
Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (preferowany poziom B2)
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku(minimum 6 miesięcy)
Znajomość pakietu MS Office
Dyspozycyjność (praca od poniedziałku do piątku)
Otwartość, dynamizm i komunikatywność

Oferujemy:
Stawkę wynagrodzenia 19-20 zł brutto za h
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
Pracę na zastępstwo na czas około roku
Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym środowisku


Numer referencyjny: 18/01/2017/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi