Britenet Sp. z o.o.
Britenet Sp. z o.o.
Britenet to profesjonalny software house oraz partner biznesowy, który zajmuje się leasingiem ekspertów IT. Działamy od 2006 roku i zatrudniamy obecnie ponad 600 specjalistów. Projekty realizujemy w naszych nowoczesnych centrach kompetencyjnych w Lublinie, Warszawie, Kielcach, Poznaniu i w Białymstoku, a także w siedzibach naszych Partnerów. Czterokrotnie zostaliśmy wybrani Najlepszym Miejscem Pracy IT w Polsce w badaniach AudIT Computerworld – TNS (2015, 2016, 2017, 2018).
Obeccnie szukamy osoby na stanowisko:

ASYSTENTKA BIURA

Miejsce pracy: Lublin

Chcesz rozwijać swoją karierę w firmie, gdzie dobra atmosfera pracy jest równie ważna jak profesjonalizm? Po prostu do nas dołącz!

Britenet jest Najlepszym Miejscem Pracy IT w Polsce według badania AudIT Computerworld - TNS 2015.

Firma Britenet to ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie outsourcingu IT i realizacji projektów informatycznych; ponad 300 specjalistów dbających o jakość i szczegóły; nowoczesne centra kompetencyjne w 4 oddziałach w Polsce!

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

ASYSTENTKA BIURA

 

Co oferujemy:

  • BEZPIECZEŃSTWO: dobre pensje, stabilne zatrudnienie, ubezpieczenia grupowe, prywatną opiekę medyczną, ponad 10 letnie doświadczenie
  • BARDZO DOBRE WARUNKI PRACY: ergonomiczne, nowoczesne biura i centra kompetencyjne, wyposażoną kuchnię, całkiem niezłą kawę:), codzienne dostawy owoców do naszych biur, w największych oddziałach chillout room-y, i przede wszystkim świetną atmosferę pracy! (docenianą przez pracowników w badaniach satysfakcji)
  • AKTYWNOŚĆ: kartę Multisport, grupy sportowe, karnety na basen. Britenet obejmuje patronatem naszych maratończyków i reprezentację piłkarską
  • ELASTYCZNOŚĆ: m.in. zmienne godziny pracy, możliwość pracy zdalne
  • ROZRYWKA: wyjazdy integracyjne, regularne odwiedziny pubów, coroczne przyjęcia wigilijne; imprezy dla naszych dzieciaków
  • ROZWÓJ: finansowanie certyfikatów, szkoleń i nauki j. angielskiego, ścieżka kariery

  

Kluczowe zadania:

  • Dbałość o sprawne funkcjonowanie recepcji
  • Dbałość o obieg dokumentów w firmie
  • Obsługa recepcyjna gości oraz pracowników biura
  • Przyjmowanie i nadawanie korespondencji oraz przesyłek
  • Zaopatrzenie biura w artykuły niezbędne do jego funkcjonowania
  • Współpraca z oddziałami firmy w Warszawie, Poznaniu i Kielcach

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 - warunek konieczny
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania, skrupulatność i rzetelność
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej
  • Wysoka kultura osobista i komunikatywność
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
  • Pozytywne nastawienie

 

Podejmujemy współpracę zarówno z osobami prowadzącymi własną działalność gospodarczą jak i z pracownikami etatowymi.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 Uprzejmie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi