KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH z siedzibą w Katowicach zatrudni Asystentkę Biura do bieżącej obsługi sekretariatu Kancelarii.
Opis stanowiska:
- obsługa sekretariatu Kancelarii,
- przyjmowanie korespondencji przychodzącej oraz wysyłanie poczty
- dbanie o prawidłowy przepływ dokumentacji i zaopatrzenie biura
- obustronne tłumaczenia polsko-angielskie
- wystawianie faktur i innych dokumentów księgowych oraz przygotowywanie rozliczeń z klientami
Oferujemy:
- pracę na umowę na zastępstwo (długoterminowo, ok. 1,5 roku)
- praca na cały etat w godzinach od 10:00 do 18:00
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office
- wysoka kultura osobista
- bardzo dobra organizacja pracy
- sumienność w wykonywaniu obowiązków
- mile widziane doświadczenie w pracy biurowej
Kancelaria powstała w październiku 2004 roku w Katowicach. Kancelaria św... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.