Asystentka Biura (zastępstwo)
Warszawa Asystentka Biura (zastępstwo)
Warszawa
NR REF.: 1089244
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura (zastępstwo)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za prawidłową obsługę recepcji firmy. Do zadań będzie należało przede wszystkim: dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz inne zadania zlecone z zakresu administracji.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się językiem angielskim w stopniu dobrym, charakteryzujące się wysoką kulturą osobistą oraz łatwością nawiązywania kontaktów i bardzo dobrą organizacją pracy własnej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy miłą atmosferę pracy i możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie obsługi recepcji w międzynarodowej firmie. Oferta pracy dotyczy zastępstwa w okresie: 2-5 maja 2017.
Warszawa
NR REF.: 1089244
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży medycznej, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Asystent/ka Biura (zastępstwo)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za prawidłową obsługę recepcji firmy. Do zadań będzie należało przede wszystkim: dbanie o profesjonalny wizerunek firmy, obsługa centrali telefonicznej, przyjmowanie gości i klientów firmy, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą oraz inne zadania zlecone z zakresu administracji.
Do udziału w procesie rekrutacji zapraszamy osoby posługujące się językiem angielskim w stopniu dobrym, charakteryzujące się wysoką kulturą osobistą oraz łatwością nawiązywania kontaktów i bardzo dobrą organizacją pracy własnej. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy miłą atmosferę pracy i możliwość zdobycia doświadczenia w zakresie obsługi recepcji w międzynarodowej firmie. Oferta pracy dotyczy zastępstwa w okresie: 2-5 maja 2017.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.