#

Asystentka Biura Zarządu

Perfect Consulting

Rumia, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego klienta szukamy osoby na stanowisko:

Asystentka Biura Zarządu

Miejsce pracy: Rumia

Jeśli posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku, aplikuj już dzisiaj.

 

Twoje główne zadania będą polegać na koordynacji działań administracyjnych biura Zarządu poprzez:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania pracy biura – zarządzanie korespondencją, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji
  • Zapewnienie bezpieczeństwa i poufności dokumentów
  • Budowanie pozytywnych relacji, dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie profesjonalnego wsparcia asystenckiego
  • Przygotowywanie umów i dokumentów (faktury, raporty, sprawozdania, prezentacje)
  • Współpracę z pozostałymi działami w firmie, budowanie dobrych relacji
  • Organizację i koordynację spotkań, pilnowanie kalendarza

 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się firmie
  • Zróżnicowany zakres obowiązków i możliwość udziału w ciekawych, rozwijających projektach
  • Atrakcyjne warunki finansowe

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B – mile widziane
  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność
  • Dobra organizacja pracy, skrupulatność, dokładność
  • Samodzielność, kreatywność

Prezentacja firmy

Perfect Consulting, ekspert w zakresie doboru personelu oraz diagnozy i ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
20/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi